Saturday 17 December 2011

terime kaseh amey




hey korang ..


aku dha mule hepy sekarangg :9:
sebab ape ? yeah soalan yang bagus ..
sebab aku sekarangg dha dapat kaseh sayang :face64:
dari seorang jejaka yang bername amey :face51:
die comel :c::b:
aku sayangg die :t: sangat-2 :r::r:
aku memang susah nak lupe kan mirul:face74:
tapi aku akan try lupe kan mirul sedaye upaye :face46: !!
Demi amey .! aku tak nak die sedih :face41:
sebab nanti aku lagi sedih dari die tauu :face22:
amey ILOVEYOU :w:
walaupun awak bukan cinte pertame saie:face8:
tapi insya'allah saie akan jadi cinte terakhir saie:face55:
saie tak nak sakit kan hati awak dha :48:

awak sorry tau :face70: kalau saie tak balas msj awk :24:
saie takde keredit le maksudnye tau:1:
saie nak sangat bersame awak:27:
nnti kalau ade mse kite jumpe ye :face9:

byebye :face64:
:q::q:
suke bende nih ? LIKE aje lha ^_^

No comments:

Post a Comment