Monday 26 December 2011

sakit hati menyerang ku kembali :'(




heyy korang . hari nih aku sedih sangad .. sebab ape ? sebab boyfie aku ..
semalam die mesej aku .. die nak gtao something ..
excited gile aku nak tao kann .. pastuh die pun bagi tao lha .
aku bace je mesej die . terus air mate aku menitik .. ya allah pedih nye hati aku :face41:
aku rase hati aku nih di siat-siat .. tapi aku tahan jugak :face21:
kau orang nak tao die tulis pe ..
die kate aku kedue orng yg die syg dan cinte .sebelum nih die dha ade gurlfrengg .
die syg s dan rindu pompuan tuh sangad-2 sampai lha sekarangg .. gurlprengg die selalu ambek berat tntg diee.. die kate kalau die rindu die mesej kawan pompuan tuhh tnye kabar ..
hmm die kate aku tak sama macam pompuan tuh .. susah nak cari pompuan cam tuh ..
bab tuh die selalu marah aku sebab die nk aku mcm gurlprengg die ..
(tuh jeelha yg die tulis)

tapi aku tk boleh jadi yg macam die nak .. :face65: .. aku bukan hipokrit . aku nak jadi diri sendri .
hmm memang lha aku laen mcm gurlprenngg die dulu .. semue orng tk sama
jngn lha nak banding-2 aan aku nan ex gurlprengg die tuhh ..
aku terSENTAP sangt .. mase tuh aku rase hati aku bekecai terus ..
die kate die nak lupe kan perempuan tuh . tpi die selalu tnye kabr pompuan tuh dripde kawan baek pompun tuhh .. MACAM MNE NAK LUPE KAN ..mmg tak boleh lupe lha kann ..
kau kate kau syg die sampai sekarangg..yeahh .. lagi sakit hati aku ..
aku pun rindu gak ex boyprengg aku .. lame jugak walaupon tak selama kau .. tpi aku lpe kan jugak die tuhh .. aku tak tnye-2 pun khabar die kat sape2 . sbb kalau aku tnye t aku akn rindu die .. aku dha pupus kan ex aku dlm hidup aku .. SEBAB APE ? sebab kau lha amey ..
sebab kau dha rampas hati aku dari ex boyprengg aku tuh
tapi sekarang kau dha saked an hati aku .. kau tak yahh lha cite bende tuh kat aku ..
aku ade cite kan kau ? takde ann .. SEBAB APE ? sebab aku syg kau . aku tak nak kau saket hati ..
tapi kau selamber je saked an hati aku .. aku taw lha aku cume dak kecik yg degil ... tpi aku ade hati .. n hati aku mudah terusikk .. kau nak luah kan pun jgn lha dgn aku .. aku tersentap sngt2 ..
hmm ..

mungkin aku tak patot disayangi dan tak patot menyanyangi org kann ..
orang yang aku sayng sngt2 selalu sakit an hati aku .. tapi aku tahan sampai lha aku tak boleh tahan sebab hati aku tak boleh nak bercantum balik ..
sampai lha aku jumpe nan seorang lelaki yg mampu mengubati hati aku .. membalut luke aku . tpi kenape kau nak hancur kan semue tuh lagi .. kenape ? aku dha mule nak sembuh dari sakit hati .. tapi aku mengalami sakit hati yg kedue kali lagi .. kenape kau tak tikam tikam je terus biar aku mampos tak sakit hati dha .. hmm ..
aku dha mule nak syg kau dha tawuu tak .. byk laki aku tolak sebab aku taw aku syg kau
tpi last2 nih aku dpt .. sakit hati yg teramat .. kau lha orng yg kedue buat aku sakit hati sngt2 ..
lepas nih aku tak nak syg laki dha .. SEBAB APE ? sebab aku takut sakit hati lagi

maaf amey .. aku tak boleh jadi mcm gurlprengg kau .. aku ckp awal2 . sebb aku takn pernah berubah .. aku memang tak suke sngt ambek berat tntg orng .. SEBAB APE ? sebab aku dha serik .. aku degil .. yeah tuh mmng aku .. aku tak suke kene kongkong .. n kau tawu kan yg kau kongkong aku .. tapi aku tak kesah .. aku time je SEBAB APE ? sebab aku teramat syg kan kau .. tapi aku rasa aku takde makne pun dlm hati kau selagi kau syg dan rindu kan ex gurlprengg kau ...
aku dha jnji dgn diri aku ..yg aku takkn mengis sebab laki dha .. tpi sekarangg
aku tak boleh tahan dha .. aku dha menitis kan air mate sebab KAU . !
please jgn buat aku mcm nih .. kalau kau rase kau tak boleh cinte aku mcmmne aku cinte kau ..
kau lepas kan je lha aku .. aku redho .. aku sanggup lepas kan orng yg aku syg .

k byebye ..

nih lha tmpt aku mengadu .. dha takde yg laen dha .. iloveyou blog :face4:
dha bengkak dha mate nih nagis je .. huhu:131:

suke bende nih ? LIKE aje lha ^_^

1 comment:

  1. s0bo jewla dek oii .
    xpe kam0o kechik ag .
    pjlnan ja0h ag .
    dun w0ryy okieww :))

    ReplyDelete