Sunday 18 December 2011

1001 kisah hati



holaaa :c: , selamat pagi ..korangg sehadd ? aku sehadd :face64:

wehh aku nak tanye .. bende pe paling korang benci kalau mesej
aku ann .. aku paling benci kalau kite duk tulis panjng-2 kat mesej tuh .. die boleh balas pendek je ...
HAMPRAKKK BETUIII :face3: ! !

CONTOHH
Aisyah = awk nak taw tak .tdi kan kite g makan nan boyfreng kite . pastuh mase mkn tuh . kite tecekik tulang ikan toman .. seb baek ade boyfrengg kite .die tolong kite .. best sangat
Abu Huraairahh = ouh yeke .. hm

haha .. sakit hati rase nye kann .. rase nak bagi penombok kat muke die ..
aku selalu duk bagi mesej kat kawan aku macam tuhh .. tapi die sesuke je balas mesej pendek .
balas lha panjg sikedd ye dak ?kankan ..membazirr keredit je kan .
aku nih jenis penjimat sikedd . so kalau boleh malas nak topap banyk kali ..
HAHA .. tu pasai aku suke anta mesej pnjg-2 ..

aku sekrangg nih kuat bosan kodd .. yele .. boyprengg ade .. tapi die bz
aku phamm .. aku kan gurlprengg yang memahamii :face46:
susah nak dpt pompuan mcm aku .. HAHAHA ..
lagi bape minggu aku sekolahh .. aduihh malas nyee :face13: ..
nak kene bangun cepadd-2 .. huh . aku tak suke bangun pagi.SERIOUS:face7:!
wehh aku nak masuk form 3 tahun depann .. wow! tak sanggup kod..
tahun PMR:119::119:
aku rase aku tak ley dapadd lulus kod .. gile aku bab pelajaran aku malas siodd ..
nak masuk tadika balik ..!! nak jugak .nak jugak ! HAHHAH
AND LAGI SATU AKU TAK SANGGUP DTG SEKOLAH .. WHY ?
terpakse duk tengok muke monyet kat sekolah(ex boyfie yg perangai cam setan)
benci siodd ngok muke die ... bencikbencikbencik!!!haktuihh ..
nanti aku rindu die .. hishh .. dha lhe aku susah nak lupe kan die.
die naek 125z .. iee geram nye.taw sebab ape .. die tu janji cam taik kucin..
dulu mase kapel die kate kalau die beli moto tuh die nak bawak aku jalan2 bagai .tpi hamprekk .. mne ade ..:face59::face59: .. die tuh tak menetapi janji lhe .
bencik sial same kamo jantann . ! kau layan aku macam hanjeng kurap kan babi ??kankan ..
sial . aku doa kan kau takkan penah dapat pompuan baek cam aku nihh:face44:
padan muke kau . bia melekat taik hanjengg kat muke kau:face6:

byebye . iloveyou minho shinee:67::67::67:

suke bende nih ? LIKE aje lha ^_^

No comments:

Post a Comment