Friday 16 December 2011

tengah belajar edit gambar gune photoshop

                                       budak nerd yang comel .. aku lettuw >.<






heyy .. assalamualaikum . ecah comel disini (wahh perasan abehh)

aku baru belajar edit gambar gune photoshop .. jangan lha gelak kan aku .. aku tau lha aku ketinggalan zaman .. tapi kesah ke aku .. aku buat demi negare yang tercintee ... (kene menene nan negare ke ?) ok .. aku  mmng lha baru bab2 blog nihh .. baru lha sngt kann .. padahal dha lame .tpi tak pakar punn .. AHAHAH .. blogg dulu asyik cerite pasal lelaki je .. smpaii aku naek menyampah ... ta abeh2 amirul ... sekarangg aku dha putus nan die dha .. ha hambekk kau chah .. !!!! die pun dha bla dari hidup kauu .. padan muke padan muke :P ..ehh laen tajuk entry laen yang bahas kann .. haktuihh ... kk beberbalik pada tajuk . tengah belajar .. wehh aku nak sngt belajar .. best doe sebenarnye belajar ... tapi aku bab belajar kat sekolah .. heheheheh ... sorry to say lha bro .. k arhh pape hal aku tulis agi nnti ... gudluck aisyah comel (sekali lagi perasan )
suke bende nih ? LIKE aje lha ^_^

No comments:

Post a Comment