Saturday 17 December 2011

aku benci kawan aku sendiri



hey korangg :face64:

wehh aku jahat ke :120::120:jahat sangat:120::120:
aku benci kawan aku sendiri doee .. benci gilee ..
walaupun aku selalu duk bekepit nan die kat sekolahh.
tapi aku benci gile siall sama diee :face6:
name die :120:tak perlu tawuu lha kann .. t sentap pulak die ..
HAHA .. korangg nak taw asal aku benci diee .. Sebab die ..
sebab die .. sebab die .. banyakk sebab nyee ..
pertame :133:die tuh kuat gebang .. kuat siott .. benci aku ..rase nak sepak-2 mulot die ..
tapi aku nih akn comel:face46: .. aku takkan bertindak demikian
nnti tercemar lha kecomelan aku nihh .. hahaha .. PERASAN ABEH WEH
kedue :133: die penah nak hancur kan hubungan aku dengan mirul (ex) .jahat kan .. siot doe die tuhh .. kau taw tak sebab die aku nan mirul tuh rengang .. ta macam dulu .. pastuh sekarang aku dha putos nan mirull .. PUAS HATI KAU POMPUAN:q::q:
aku marah nihhh .. aku marah :14::p::x::x:
tapi takpe .. aku dha ade menganti sekarangg ..
aku tak penahh kacau hubungan kau dengan anak sharkun tuhh kann ..
asal kau nak sebuk kacau hubugn aku nan mirul ha bodohh :x::120:
aku tawuu lha kau jeless sebab aku nan mirul sweet ..
die duk selalu ambek hantar aku sekolah .. kau pun nak kann ..
bajeet lha lu pompuann .. siot jekk .. aku benci kau ..
nasib baekk minho shinee tuh ade ..
diee selaluu watt aku tersenyumm ..taw .. syg diee .. HAHA ..


BYEBYE:w:
:q:
suke bende nih ? LIKE aje lha ^_^

No comments:

Post a Comment